Tato webová stránka používá cookies
Naše webové stránky využívají cookies. Tyto soubory obsahují různé informace, které se ukládají ve vašem prohlížeči při návštěvě webové stránky.

Používáme následující typy cookies:
Funkční - Zajišťují základní funčnost webu, jako například nákupní košík. Tyto cookies jsou ze zákona povolené vždy.
Analytické a konverzní - Poskytují nám statistiky webu (anylytické) a vyhodnocují úspěšnost naší práce (konverzní).
Marketingové - Jsou používány pro sledování zájmu návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele.

Detaily o zpracování osobních údajů si můžete přečíst v zásadách ochrany osobních údajů.
ČistímeSiZuby.cz menu
O násO zubechVše o nákupuSpolupracujemeKontakty
Nákupní košík0 Kč
Přihlásit
O násO zubechVše o nákupuSpolupracujemeKontakty
ČistímeSiZuby.czVše o nákupu
E-SHOP

Vše o nákupu

Jak nakupovat

Nakoupit v internetovém obchodě ČistímeSiZuby.cz je snadné, rychlé, pohodlné. To nejdůležitéjší pro Váš nákup naleznete níže, více pak  v obchodních podmínkách, reklamačním řádu a zásadách ochrany osobních údajů. V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 601 002 192 nebo na e-mail:  info@cistimesizuby.cz. Provozní doba obchodu je pondělí až pátek.

1) Nepovinná registrace
Na našich webových stránkách se nemusíte registrovat, pokud nechcete. Po registraci máme přístup do svého účtu, kde můžete sledovat stav a historii Vašich objednávek. V účtu neleznete i daňové doklady k Vašim nákupům. Dokončené objednávky můžete využít pro budoucí "rychlý nákup" tzn. pro zopakování objednávky, či její další úpravu v košíku. 

2) Potvrzení objednávky
Po úspěšném dokončení Vaší objednávky Vám bude doručen e-mail s potvrzením o tom, že Vaše objednávka úspěšně dorazila. Součástí dpotvrzovacího e-mailu je odkaz pro případnou úpravu objednávky a při zvolení platby předem (platba kartou, online bankovní převod, bankovní převod) i údaje pro platbu. Způsob dopravy i platby si zvolíte v objednávce sami. Objednávky s platbou předem odesíláme po uhrazení ceny zboží, objednávky na dobirku v nejkratší možné době. Objednávku je možné upravit nebo stronovat nejpozději do expedice  Vámi objednaného zboží. 

3) Expedice zboží
Vaše balíčky odesíláme v pracovní dny pondělí až pátek.

4) Doprava a platba
Možnosti dopravy a platby naleznete na stánkách Doprava a Platba. Dopravci o víkendech balíčky nedoručují s výjimkou předvánočních období a dle aktální situace a jejich rozhodnutí.

Balíčky doručované prostřednictvím  Zásilkovnu odchází cca okolo 11h. Na výdejním místě bývají následující pracovní den odpoledne. Zásilkovna si vyhrazuje právo, v případě plné kapacity vybrané pobočky, balíček přesměrovat na nejbližší výdejnu. Prodejce nemá možnost toto ovlivnit.

Balíčky doručované kurýrní společností PPL odchází každý pracovní den okolo 10h s doručením následující pracovní den.

5) Daňový doklad
Daňový doklad (fakturu) zasíláme elektronicky po uhrazení zboží na e-mail uvedený v objednávce. Naleznete jej také po přihlášení ve Vašem zákaznickém účtu. 

6) Strono a nevyzvednutí objednávky
Stejně, jako má prodejce povinnost odeslat objednané zboží, má zákazník povinnost si zboží vyzvednout. Objednávku můžete stornovat před její expedicí a to jak telefonicky na čísle 601 002 192  tak na emailové adrese info@cistimesizuby.cz. Po předání zásilky přepravci není již možné měnit ani objenané zboží ani místo doručení.

7) Převzetí balíčku od dopravce a kontrola obsahu

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky, nebo předpokládanému poškození zboží nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Prodávající nenese odpovědnost za ztracení či poškozené zboží z poškozené zásilky. Při nepřevzetí zboží od přepravce z důvodu poškození zásilky (poškozená krabice, obal) bude kupujícímu obratem odeslána nová zásilka. Kupující má povinnosti si obsah zásilky po jejím převzetí zkontrolovat. V případě, že kupující zjistí zjevné vady po rozbalení zásilky (např. neúplnost zásilky, nefunkční zboží), je povinen neprodleně telefonicky, nebo písemně, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zásilky toto oznámit prodejci a postupovat domluvy s prodejcem. Reklamovat je možné pouze neznehodnocené zboží dopravcem či kupujícím.

 
8) Vrácení zboží bez udání důvodů
Dle zákona 367/2000 Sb. má kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodů. V internetovém obchodě ČistimeSiZuby.cz můžete zboží vracet do 30 dnů od jeho převzetí. Zboží musí být vráceno v neporušeném a neponičeném obalu na adresu prodávajícího Jestřebická 3, 181 00 Praha 8 jako obyčejný balík či zásilka. Zásilky vrácené formou dobírky nebudou přijaty. Peníze za vrácené zboží budou převedeny na Vámi uvedený bankovní účet. V případě úhrady zboží platební kartou bude částka vrácena na platební kartu. 

9) Vánoční dárky
Elektrické zubní kartáčky a ústní sprchy zakoupené během podzimu je možné vracet po Vánocích do 6.1. Další zboží dle domluvy. Zboží musí být vráceno v neporušeném a neponičeném obalu na adresu prodávajícího. 

10) Rychlý nákup - zopakování objednávky
Všechny Vaše provedené objednávky se po přihlášení objeví na Vašem účtu v sekci „Moje objednávky“, kde si je můžete snadno prohlédnout, stáhnout, nebo jedním tlačítkem vložíte zboží znovu do košíku. V košíku pak máte možnost vše upravit dle aktuální potřeby. Oblíbené zboží tak již nemusíte znovu vyhledávat.

11) Obchodní podmíny a reklamační řád
Platné obchodní podmínky a reklamační řád naleznete zde:
Obchodní podmínky
Reklamační řád

12) Zásady ochrany osobní údajů
Veškeré osobní údaje jsou poskytnuty kupujícím prodávajícímu  dobrovolně za účelem splnění objednávky a jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky a GDPR. Platné zásady ochrany osobních údajů naleznete zde: Zásady ochrany osobních údajů

13) Kontaktujte nás
Potřebujet poradit s výběrem zboží, upravit nebo spojit objednávky (objednávky si můžete upravovat i sami přes odkaz v potvrzovacím e-mailu), nemáte zprávu od dopravce, potřebujete prodloužit termín na vyzvednutí zásilky, chybí Vám informace nebo něco nefunguje - neváhejte nás kontaktovat. Email.: info@cistimesizuby.cz, tel.: 601 002 192 (pracovní dny)